loading...
barca-2013
alireza بازدید : 86 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (1)
 لوئیس سوارس، گلزن 26 ساله تیم ملی اروگوئه با گلزنی دراولین بازی تیمش در جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا، توانست تعداد گلهایش را به گلهای ملی دیگو فورلان برساند و از این بابت به شدت خوشحال است

سوارس: کسی با من یا لیورپول تماس نگرفته

سوارس در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه اسپانیا نمود وتوانست با رکورد گلهای فورلان برابری کند گفت:« من اینجا در اردوی تیم ملی اروگوئه هستم تا از تیم ملی کشورم دفاع کنم.روزنامه ها مطالب زیادی در مورد پیوستن احتمالی من به رئال مادرید منتشر کرده اند ولی هنوز هیچ ماجرایی درمیان نیست و اینها تنها در حد شایعه است.»
 لوئیس سوارس، گلزن 26 ساله تیم ملی اروگوئه با گلزنی دراولین بازی تیمش در جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا، توانست تعداد گلهایش را به گلهای ملی دیگو فورلان برساند و از این بابت به شدت خوشحال است

سوارس: کسی با من یا لیورپول تماس نگرفته

سوارس در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه اسپانیا نمود وتوانست با رکورد گلهای فورلان برابری کند گفت:« من اینجا در اردوی تیم ملی اروگوئه هستم تا از تیم ملی کشورم دفاع کنم.روزنامه ها مطالب زیادی در مورد پیوستن احتمالی من به رئال مادرید منتشر کرده اند ولی هنوز هیچ ماجرایی درمیان نیست و اینها تنها در حد شایعه است.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد انتقال احتمالی اش به رئال مادرید گفت:«هیچ کسی با من یا سران لیورپول تماسی نگرفته است.» سوارس در بخش پایانی صحبت هایش اعلام کرد که دوست دارد تا دربازار نقل و انتقالات لیورپول را ترک کند ودلیل آن را هم اختلاف نظر با رسانه های بریتانیایی عنوان کرده:«بازی کردن در رئال مادرید به منزله یک رویا خواهد بود.»

خواسته سران لیورپول از سوارس

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، سران باشگاه لیورپول از لوئیس سوارس خواسته اند که اگر می خواهد از این تیم جدا شود به صورت رسمی «درخواست جدایی» ارائه دهد

این ستاره اروگوئه ای اخیرا از تمایلش برای جدایی از آنفیلد صحبت کرده و سران این باشگاه به او اعلام کرده اند که این بازیکن باید مراحل جدایی اش را به صورت رسمی طی کند.این همان کاری است که پیش از این بازیکنانی مثل ژابی آلونسو و فرناندو تورس برای جدایی از لیورپول انجام داده بودند و با ارائه این درخواست رسمی، درنهایت به رئال مادرید و چلسی پیوستند.

البته سوارس چند روزی زمان دارد تا در طول زمانی که در جام کنفدراسیون ها حضور دارد، درمورداینده اش فکر کند ولی آنچه او به طور قطع از آن اطلاع دارد، این است که نمی خواهد در لیورپول بماند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پارسا در تاریخ 1392/03/31 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

داداش مطالبت رو به روز کن تورو خدا.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,803
  • کدهای اختصاصی
    :

    طراح ابزار: Moisrex

    ساخت کد موزيک آنلاين